suteiktas nacionalinis eTwinning kokybės ženklelis
už projektą
„ERASMUS+ EDUTAINMENT with INTELLIGENCE GAMES“
Mokyklos projekto komanda įgyvendindama
tarptautinį Erasmus+ projektą „Mokymas/is su intelektiniais žaidimais“ kartu
vykdė ir analogišką projektą www.etwinning.net
platformoje. Ši internetinė erdvė padėjo tinkamai vykdyti projektų sklaidą,
bendradarbiauti su užsienio mokyklų mokytojais bei mokiniais. Vykdant „eTwinning“ projektą buvo pateikta
paraiška Nacionaliniam kokybės ženkleliui (toliau – NKŽ) gauti. Įvertinus
projekto TwinSpace turinį, buvo pateiktospastabos, rekomendacijas pagal projekto veiklos kokybės vertinimo
sritis: Pedagoginis
inovatyvumas. Projekto idėja ir tikslai yra konkretūs, numatytos projekto
veiklos tinkamos ugdytinių amžiui ir mokymosi poreikiams. Taikyta kūrybiška,
originali, novatoriška intelekto žaidimų metodika. Integravimas.
Projektinis darbas pagrįstas mokyklos programa ir integruotas į anglų kalbos
dalyko pamokas. NKŽ paraiškoje, projekto „Žurnale“ ir ,,Puslapiuose“ tinkamai
atspindėtas integracijos procesas. Talpykloje „Medžiaga“ patalpintos 57 veiklą
iliustruojančios fotografijos, 8 video bei 22 failai. Bendradarbiavimas.
Veikloms tarp partnerių paskirstyti taikyti TwinSpace įrankiai. Projekto „Žurnalas“
(37 psl.) aktyviai naudotas bendravimui ir dalijimuisi projekto veiklomis.
Jame patalpinta keliolika įrašų, buvo aktyviai dalijamasi idėjomis, veiklomis
bei rezultatais. Mokiniai bendradarbiaudami kūrė skaitmeninius stalo žaidimus.
Buvo mokomasi vieni iš kitų ir vyko intensyvus bendradarbiavimas, vykdant
įvairias projekto veiklas. Pasiektas šaunus rezultatas. Technologijų
taikymas. Vyko tikslingas ir tinkamas IT, įvairių veiklų taikymas pagal
ugdytinių amžių. Projekto metu išbandyta įvairių IT įrankių, todėl mokiniai
turėjo galimybę pagilinti skaitmeninius gebėjimus. Projekto veiklose buvo
pritaikytos IT aplinkos: „Tricider“, „Genially“, „Book Creator“, „eMaze“,
„Blogger“, „Educandy“, „Wordwall“, „Pixez“, „Thinglink“, „Genially“, „Kizoa“,
„Videoiquick“. Rezultatai ir
poveikis. Išsamiai aprašytas projekto poveikis ugdytiniams: patobulinti
kalbiniai, informaciniai, bendravimo, bendradarbiavimo gebėjimai. Atlikta
sklaida tarp projekto dalyvių, ja pasidalinta TwinSpace. Projekto veiklos tinkamai
viešinamos. Įvertinus surinktų
balų skaičių, Kelmės rajono Liolių pagrindinei mokyklai suteikiamas Nacionalinis
Kokybės Ženklelis už projektą "EDUTAINMENT with INTELLIGENCE
GAMES".