Nuosekliai ir sistemingai ugdyti
specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius, atsižvelgiant į jų
individualius poreikius, gebėjimus bei raidos dėsningumus.
Uždaviniai:
Atlikti mokinių, turinčių
specialiųjų ugdymosi poreikių, vertinimą.
Stebėti ir vertinti specialiųjų
ugdymosi poreikių turinčių mokinių pasiekimų dinamiką.
Koreguoti sutrikusias pažinimo
funkcijas, šalinti mokymosi negales.
Skatinti švietimo pagalbos
specialistų, mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) bendradarbiavimą.
Funkcijos:
Atlieka pedagoginį mokinių
vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių ir gebėjimų lygį, jų
atitikimą ugdymo programoms.
Padeda specialiųjų poreikių
mokiniams įsisavinti ugdymo turinį, lavina sutrikusias pažintines funkcijas.
Bendradarbiaudama su kitais švietimo
pagalbos specialistais, mokytojais, mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais)
pedagogine psichologine tarnyba ir kitais ugdymo procese tiesiogiai
dalyvaujančiais asmenimis, numato ugdymo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo
būdus ir metodus.
Konsultuoja mokytojus, kaip
pritaikyti spec. poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones,
parengti individualizuotas ir pritaikytas Bendrąsias programas.
Teikia metodinę pagalbą mokytojams,
dirbantiems su specialiųjų poreikių mokiniais bei šių mokinių tėvams
(globėjams, rūpintojams).
Pildo ir tvarko savo darbo
dokumentus.
Dalyvauja mokyklos vaiko gerovės
komisijos veikloje.
Pasibaigus pusmečiui, mokytojų
tarybos posėdyje, teikia ataskaitą apie specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių
ugdymosi pokyčius.
Nepriklausomybės g. 31
Liolių miestelis LT-86232 Kelmės r. sav. El. paštas: lioliumokykla@gmail.com Tel. (8 427) 44 214