Pašalinti ar sušvelninti vaikų ir mokinių turimus
kalbėjimo, kalbos ir komunikacijos, balso, kalbos ritmo ir/ar tempo sutrikimus.
Uždaviniai:
Padėti įveikti ar sušvelninti vaikų ir mokinių
garsų tarimo sutrikimus.
Per įvairias žaidybines situacijas skatinti vaikų
ir mokinių vėluojančią kalbos raidą.
Lavinti foneminę klausą, girdimąją atmintį ir
dėmesį.
Formuoti neišsivysčiusią kalbos sistemą, mokyti
pritaikyti gramatinius dėsningumus.
Šalinti skaitymo ir rašymo sutrikimus.
Funkcijos:
Įvertina mokinių ir vaikų kalbos raidos ypatumus,
nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, rašymo ir skaitymo įgūdžius.
Siūlo skirti specialiąją pedagoginę pagalbą
mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų. Sąrašą mokinių ir
vaikų, kuriems numato teikti logopedo pagalbą, suderina su pedagogine
psichologine tarnyba ir teikia tvirtinti mokyklos vadovui, jam šį sąrašą
patvirtinus, pateikia mokyklos Vaiko gerovės komisijai.
Individualiųjų, pogrupinių ir grupinių pratybų
metu šalina specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos
sutrikimus, formuoja neišsivysčiusią kalbos sistemą, moko pritaikyti
gramatinius dėsningumus, rišliai pasakoti. Lavina foneminę klausą, formuoja
garsinius analizės ir sintezės įgūdžius.
Padeda mokytojams rengti individualizuotas ir
pritaikytas bendrąsias programas.
Konsultuoja mokytojus ir tėvus (globėjus,
rūpintojus) specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.
Logopedinių pratybų metu naudoja mokymo priemones,
skirtas specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų
šalinimui. Taiko savo darbe logopedijos naujoves.
Dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos
veikloje.
Skatina asmenų tiesiogiai dalyvaujančių ugdymo
procese bendravimą ir bendradarbiavimą.
Pildo ir tvarko savo darbo dokumentus.
Nepriklausomybės g. 31
Liolių miestelis LT-86232 Kelmės r. sav. El. paštas: lioliumokykla@gmail.com Tel. (8 427) 44 214